Reese @letthemusiqplay ?

active 2 years, 5 months ago
"R.I.P. to our beautiful songbird Whitney Houston — “I WILL ALWAYS LOVE YOU!!!” :(" · View
  • Chris Scholar posted an update:   1 day, 3 hours ago ·   updated 6 hours, 7 minutes ago · View

    WHATS GOOD G14 FAM …. I need yall’s feedback on this one. Just dropped on my hometown radio yesterday!!!

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 1 day, 3 hours ago

      This is stupid hot… like yeah you got you one that is gonna be serious… Love This Shit

    • Avatar Image
      Ebony H · 1 day, 2 hours ago

      pretty good

    • Avatar Image
      Taylor Camro · 23 hours, 23 minutes ago

      Nice song! Thanks for the friend request, stay in touch

    • Avatar Image
      The Cvterer · 11 hours, 1 minute ago

      dope even though i feel like u doing what other people doing now u used to have you own sound

    • Avatar Image
      TOBIAS · 10 hours, 22 minutes ago

      I feel the start stretches too long… and try to get ”fuller” beats.. it would lift your sound and quality. like the rest!!

      • Avatar Image
        Chris Scholar · 7 hours, 19 minutes ago

        What u talking about lol. U confused the hell out of me but u still my boi. What’s good bro?

        • Avatar Image
          The Cvterer · 6 hours, 52 minutes ago

          i think he saying the intro to long and u need beats with more instruments in them to give it a fuller sound

        • Avatar Image
          JD · 6 hours, 7 minutes ago

          HAAAAAAAAAAA

  • ThumbnailGOOD READ The most valuable backpack in Los Angeles is a capacious, sturdy-looking black number loaded with a pair of sticker-emblazoned MacBook Pro laptops, a set of headphones and a mobile Internet hotspot. It belongs to the 35-year-old DJ-producer Wesley Pentz, better-known as  Diplo, and it’s with him wherever he goes. The money is in the matched [...]

  • JD posted an update:   9 hours, 18 minutes ago ·   updated 7 hours, 26 minutes ago · View

     photo IMG_1182_zpse642886e.jpg

  • Chris Scholar posted an update:   13 hours, 39 minutes ago ·   updated 7 hours, 40 minutes ago · View

    Man in the Mirror Part II

  • JD posted an update:   8 hours, 48 minutes ago ·   updated 7 hours, 58 minutes ago · View

    This the most disrespectful shit i’ve ever herd a radio station do

    Floyd Mayweather reads on the Breakfast Club (50 Cent’s Reading Challenge)

    • Avatar Image
      signal20pk · 8 hours, 9 minutes ago

      wow. lol. all those hits to the head could play a part. but this is nasty. holy shit. lol. wow wow wow

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 7 hours, 58 minutes ago

      THIS IS SO WRONG!!!! LOL. SO WRONG!!!!!

  • JD posted an update:   9 hours, 16 minutes ago ·   updated 8 hours, 13 minutes ago · View

     photo IMG_1179_zps18a951e5.jpg

  • JD posted an update:   9 hours, 17 minutes ago ·   updated 8 hours, 13 minutes ago · View

     photo IMG_1181_zps2a0fb16a.jpg

  • JD wrote a new blog post: AvatarQUOTE OF THE DAY   2 days, 1 hour ago ·   updated 8 hours, 15 minutes ago · View

    Thumbnail“Some people dream of great accomplishments, while others stay awake and do them.”
    -Danielle Luedtke

    • Avatar Image
      Chris · 1 day, 15 hours ago

      Silicon Valley is calling the legendary Jermaine Dupri! JD, understands the future of music! Our app will redefine the value of music!

    • Avatar Image
      joyce · 9 hours, 46 minutes ago

      Accomplished beyond scrutiny and far beyond what the public thinks they see….

    • Avatar Image
      The Cvterer · 8 hours, 15 minutes ago

      cosign

  • JD posted an update:   9 hours, 17 minutes ago ·   updated 8 hours, 18 minutes ago · View

     photo IMG_1180_zps98a09be4.jpg

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 9 hours, 3 minutes ago

      SEPT 9TH..THATS MY DAUGHTERS’ B/D.

    • Avatar Image
      The Cvterer · 8 hours, 18 minutes ago

      my speed

  • JD commented on the blog post AvatarNike Kobe 9 Mid EXT Snakeskin   8 hours, 59 minutes ago · View

    YEAH THESE AIGHT

  • cynaamonjLTL likes JD‘s activity   9 hours, 4 minutes ago · View

  • JD posted an update:   6 days, 23 hours ago ·   updated 9 hours, 5 minutes ago · View

    WTMD

     photo IMG_4502_zps42ca9587.gif

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 6 days, 22 hours ago

      lmaooooooo

    • Avatar Image
      Destiny Jones · 6 days, 22 hours ago

      no not dexter lol

    • Avatar Image
      TearJay · 6 days, 22 hours ago

      lmaooooooooooooo

    • Avatar Image
      TearJay · 6 days, 21 hours ago

      @JD no its W T D D

    • Avatar Image
      Ashley · 6 days, 21 hours ago

      Lol

    • Avatar Image
      The Cvterer · 6 days, 18 hours ago

      lmao

    • Avatar Image
      stan da man · 6 days, 4 hours ago

      Haaaaaa!

    • Avatar Image
      joyce · 2 days, 12 hours ago

      It do what it does :-)

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 2 days, 12 hours ago

        Do share details lol

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 6 hours ago

      There is nothing more that I would love to do to you,
      Something that I know that you would also want me to do,
      Than to take my hot, wet mouth and wrap it all around you tight,
      And suck on your hardness until morning light,
      Playfully flicking my tongue across the tip,
      Waiting eagerly for that pre cum so that I can sip,
      Doing my very best to take you all the way to the back of my throat,
      Oh…if feels so fucking good don’t it,
      Placing my hands around you firmly as I begin to suck,
      Imagining how I wish your hard cock I will get the chance to fuck,
      But for now I will continue to do what I do best,
      What’s that, you say that you wanna put it on my chest,
      No, no Mr. I want to swallow every last little bit,
      I have had a craving for your cum I have to admit,
      I feel your cock begin to get harder and more pronounced,
      I think about your hard dick that I soon will sit upon and bounce,
      Ahhh, you are getting ready to cum,
      I cannot wait until I get to taste some,
      Cum on baby, blow your thickness all inside my mouth you know you can’t hold it anymore,
      Cum on let me be your cum guzzling whore

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 2 days, 6 hours ago

        Dam I’m not a man but this shit turned me on…. I’m about to go off in a dark room and play with myself now…. shit just got real

        • Avatar Image
          lust · 2 days, 6 hours ago

          shit wait baby I got the whip cream shit mmmmmmm all games leave the nails at home lmfao tongue please

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 6 hours ago

            lol

            • Avatar Image
              SPOTLYTE · 2 days, 5 hours ago

              Only thing friend is I cant use my tongue I cant eat no pussy I’m allergic, but I will hold a clic stimulator on there for ya… I can adjust the speed some cool shit like that lol

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 5 hours ago

            You cant handle this If I go lesbian for a day on your azz… You will be around this bishhhhhh cooking 4 course meals…. Stay in ya lane… I will tie a bitch up… strap on something look like a base ball bat and wear yo azz out…. Bishhhhhh I might put you in the head lock wit deezzz legs….sodomize your azz with my thumb…. you better fall back and recognize… you don’t want me to come over to the other side because I’m bringing leather whips chains and the mofucking pain…. I like to hear screams

            • Avatar Image
              KMonroe · 2 days, 5 hours ago

              ohmy!!

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 6 hours ago

        UHNUHNBOO!!! HOL UP!! HOL UP!! oO!!!

        • Avatar Image
          kaybee · 2 days, 6 hours ago

          Lmao!!

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 6 hours ago

         photo bishwhet_zps5410d15e.jpg

      • Avatar Image
        Destiny Jones · 2 days, 2 hours ago

        damn

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 6 hours ago

      mmmmmmmmmmm stop playing games like it wet in my mouth fuck the lips dry baby mmmmmmmmm Ii will suck you dry make your ass cry

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 6 hours ago

      @KMonroe mmmmmm you know you want them black balls down your throat mmmmm suck it suck it mmmmm dammmm lol

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 6 hours ago

         photo baby-memes-omg-cute-things-083012-10_zps68dec7b7.jpg

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 2 days, 6 hours ago

          Tearrrr…. the love war

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 5 hours ago

            Joyce gonna get yall azz when she sees this shit…. just know yall done started a war

            • Avatar Image
              KMonroe · 2 days, 5 hours ago

               photo damn_zps20b694c4.jpg

              • Avatar Image
                SPOTLYTE · 2 days, 4 hours ago

                ut oh….. cat fight
                 photo GirlFight.gif

              • Avatar Image
                joyce · 10 hours ago

                IN MAKING YOUR COMMENT PLURAL IT SEEMS AS THOUGH YOU’RE REFERRING TO ME IN YOUR POST, BUT I CAN ASSURE YOU I’M NOT ONE. NOR HAVE I EVER BEEN, BUT ON THE OTHER HAND ARE HILARIOUS… I KNOWYYOU BE THANKING YOUR LUCKY STARS FOR YOUR REFERRAL… ME NEVER NEEDED OR SOUGHT ONE…. HAHA, KMSL

            • Avatar Image
              joyce · 10 hours, 12 minutes ago

              LMMFAO!!!# No need for theatrics or popular opinions… The too Damn Grown and Sexy don’t play… What is relevant is andHE know what it izzzzzz…. : Let’s Be real and always 100…. Haha, beyond Good is loyal, faithful little bit on the hush…

              • Avatar Image
                joyce · 10 hours, 10 minutes ago

                ALWAYS A LADY.

    • Avatar Image
      KMonroe · 2 days, 4 hours ago

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 4 hours ago

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

        @lust I think these songs were for you… I see a playlist war about to start

        • Avatar Image
          KMonroe · 2 days, 2 hours ago

          you aint ish!!!..lol..ol instigating ass

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

            lmaoooooooooo I just died///// I’m dead and gone………

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 2 hours ago

      Girl drop a note baby make that dick sing sing Mmmmmm Mmmmmmmmmmmm Dj here comes deep throat lol

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 2 hours ago

         photo dicksuitbrittsinging_zpsef080cc5.jpg

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

          What the fuck is yall drinking on tonight…. I cant yall done turned all the way up

          • Avatar Image
            KMonroe · 2 days, 2 hours ago

            im sober…i need a drink..lol

        • Avatar Image
          Destiny Jones · 2 days, 2 hours ago

          lmaooo…wth is going on lmaoo

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

            It’s getting so real… I’m in tears… real wetness coming down my face

          • Avatar Image
            KMonroe · 2 days, 2 hours ago

            they think the getting my man!!..lol

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 2 hours ago

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

          Ohhh shittt Kay coming hard and @lust ain’t dropped one song yet…..

          • Avatar Image
            KMonroe · 2 days, 2 hours ago

            she aint ready!! CLAP BACK!!

        • Avatar Image
          Destiny Jones · 2 days, 2 hours ago

          awww shoot Cherry you gotta clap back

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

            lol

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 2 days, 2 hours ago

            Cherry cant find a song fast enough…. Kay popping em out left and right….. Cherry gonna blow this site up with them ffffff u flaming finger in a minute watch

        • Avatar Image
          The Cvterer · 1 day, 14 hours ago

          i like that song

    • Avatar Image
      KMonroe · 2 days, 2 hours ago

      • Avatar Image
        cynaamonjLTL · 2 days, 1 hour ago

        LOL NO U DIDNT!!!!!

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 2 days, 1 hour ago

          ^^^^^^^^^^^^^^^^^ WARNING WHILE YALL FIGHTING CYN OVER HERE TRYING TO TAKE YALL DJ…. CYN LIKE NO U DIDN’T…. LOL

    • Avatar Image
      KMonroe · 2 days, 2 hours ago

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 1 hour ago

      ,,,,,mmmmmmmmmmmmm phone call baby lol

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 2 days, 1 hour ago

        Cherry came out of no where with one video like

         photo anigif_enhanced-buzz-25490-1387233550-33_zps42878ec6.gif

    • Avatar Image
      lust · 2 days, 1 hour ago

      KMonroe mmmmm this you dripping wet wet drunk cant keep him up mmmmmm lol

      • Avatar Image
        KMonroe · 2 days, 1 hour ago

        GOD BLESS YOU!! GOODNIGHT!! S/o to Lamour!! ;)

    • Avatar Image
      KMonroe · 2 days, 1 hour ago

      His ANACONDA dont want none..unless its Keasha Bunz hunz!!! ;)

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 2 days, 1 hour ago

        I cant wit yall …. lol

      • Avatar Image
        Destiny Jones · 2 days, 1 hour ago

        lmao

      • Avatar Image
        joyce · 9 hours, 54 minutes ago

        BEYOND BUNZ IS REAL LOVE….

  • cynaamonjLTL likes Chris Scholar‘s activity   10 hours, 8 minutes ago · View

  • JD wrote a new blog post: AvatarQUOTE OF THE DAY   1 day, 10 hours ago ·   updated 10 hours, 55 minutes ago · View

    Thumbnail“There are a million ways to lose a work day, but not even a single way to get one back.”
    -Tom DeMarco

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 1 day, 10 hours ago

      Who the hell want to get a work day back they lost… shit I lose a work day for a reason…. All work and no play makes a dull Spot… hell nawww I ain’t work horse… When I die I might have a wine glass in my hand and some music playing in the background

    • Avatar Image
      Cynthia Tinsley · 1 day, 5 hours ago

      Can’t afford to take a day off I have to many people who depend on me.

    • Avatar Image
      The Cvterer · 10 hours, 55 minutes ago

      yup

  • JD wrote a new blog post: AvatarQUOTE OF THE DAY   1 week, 1 day ago ·   updated 10 hours, 56 minutes ago · View

    ThumbnailAs you perfect your grind and get your mind right, Life does absolutely get easier but you CANNOT give up before you can even experience that reality!! Don’t let what seems like challenges and difficulties stop you from living the life of your dreams!!

  • JD posted an update:   1 week ago ·   updated 10 hours, 59 minutes ago · View

     photo IMG_1174_zps8c3312ea.jpg

  • JD posted an update:   1 week ago ·   updated 10 hours, 59 minutes ago · View

     photo IMG_1173_zps7182294a.jpg

    • Avatar Image
      TOBIAS · 1 day, 8 hours ago

      LOLLLL u aint got no reactions whatsoever on this shit…LOLLL

      • Avatar Image
        QPid · 1 day, 1 hour ago

        lol

    • Avatar Image
      signal20pk · 1 day, 1 hour ago

      i cant see it. its just letters

    • Avatar Image
      D-Mac · 1 day ago

      Ha ha kimi on the radar lol

    • Avatar Image
      The Cvterer · 10 hours, 59 minutes ago

      she look aight

  • JD wrote a new blog post: AvatarHow Open Format DJs Are Making Millions On The EDM Boom   11 hours, 27 minutes ago · View

    Thumbnail It seemed fitting that, while hosting a recent rooftop DJ set, FORBES received a noise complaint from an angry neighbor. That happened after the publication’s musical guest, DJ Ruckus, lived up to his name with an energetic 20-minute set, cycling from Jay Z to the Red Hot Chili Peppers and back to his own kinetic [...]

  • Chris Scholar and AvatarAzeem Khan are now friends   16 hours, 8 minutes ago · View

  • cynaamonjLTL likes kaybee‘s activity   16 hours, 38 minutes ago · View

  • Load More