view on amazon view on itunes

Ryan Giese @giesedoesit ?

active 2 months, 4 weeks ago
"I haven’t been on here in a grip! Does anyone happen to have a download link for “They Do” by Fresco Kane? I been looking for one and can’t find it theyre all dead. That song is dope" · View
  • JD posted an update:   11 hours, 3 minutes ago ·   updated 14 minutes ago · View

     photo IMG_1113_zps70503281.jpg

    • Avatar Image
      KMonroe · 10 hours, 59 minutes ago

      Move that work!!! ;) Leggoo!!

    • Avatar Image
      MzSoSoSexii · 10 hours, 36 minutes ago

      Tell Mishon I said Hiiiiii :-) lol

    • Avatar Image
      The Cvterer · 9 hours, 24 minutes ago

      that’s going to be a dope song if they do it right

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 26 minutes ago

      Look how Rizzy folding his arms over them titties…. lmaoooooooooo Lawd stop me …… somebody stop meeeee ….. Dats my boy tho…. but I cant hold back my thoughts

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 39 minutes ago

      HE HAS A G-14 SHIRT! WAT ABOUT UR LIFER!!??? :)

    • Avatar Image
      The Cvterer · 14 minutes ago

      btw that jacket fresh jd got on

  • KMonroe posted an update:   7 hours, 24 minutes ago ·   updated 1 hour, 35 minutes ago · View

    2 Chainz revealed on his Instagram a limited edition collaboration with denim company PRPS.
     photo pspr2chainz_zps5685bf62.png

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 3 hours, 2 minutes ago

      WOW..HOMIE TRYNA GET A LIL SOMETHIN..LOL

    • Avatar Image
      The Cvterer · 1 hour, 35 minutes ago

      that’s too kool

  • KMonroe posted an update:   10 hours, 13 minutes ago ·   updated 1 hour, 36 minutes ago · View

    Does anybody watch Hollywood Exes??

    Andrea Kelly (RKellys Ex-Wife) was married to Brian McKee during the taping of Hollywood Exes. Reports are now saying the two are divorced and he has moved on to… Momma Dee?! Brian is a RnB artist currently working on an album. THIRSTY or NAH? #WhatintheWorld?

     photo is-momma-dee-dating-dating-hollywood-exes-brian-mckee-the-jasmine-brand-595x595_zps02696c34.jpg

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 23 minutes ago

      Ut ohhh and they said the ladies be trying to date to get on…. these ninja’s doing it now…. Gone on and spend some of Momma Dee money keep her occupied so Scrappy can have a life….. He got that I got something for her old azz look….. Momma Dee about to give this ninja the keys to her palace….. call the guards a peasant has broke through security and captured the queen lol

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 47 minutes ago

        lol! Wheres his momma??..obviously bro you cant sing or you would have been on…he need several seats and a bottle!! I wonder what scrappy say??

      • Avatar Image
        Jonathan Music Producer · 7 hours, 15 minutes ago

        Mama Dee just want some of that Young D…..lol

    • Avatar Image
      Ebony H · 6 hours, 21 minutes ago

      I told you this looks like mess and hell and I’m sticking to that lol He tried to sing on Hollywood Exes and sounded like a cat on a hot tin roof lol. There was no amount of auto tune that could have saved him.

    • Avatar Image
      The Cvterer · 1 hour, 36 minutes ago

      ain’t this nigga too young for her i guess age really ain’t nothing but a number

  • KMonroe posted an update:   4 days, 13 hours ago ·   updated 1 hour, 37 minutes ago · View

    I haven’t done a BEAUTYoftheWeek in a long while..and im currently infatuated with ATL model…(@AwLove_))

     photo awlove5_zps66424330.jpg

     photo awlove3_zps9da5f574.jpg

     photo awlove_zps43f8b802.jpg

     photo awlove2_zpsbefc8c92.jpg

     photo awlove1_zpsf915499c.jpg

     photo awlove4_zps31be0c97.jpg

    • Avatar Image
      The Cvterer · 4 days, 8 hours ago

      she skinny

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 23 minutes ago

        I like her!!

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 7 hours, 21 minutes ago

      She got some soup coolers… lips so big she blow on your soup one time and it turns cold

      • Avatar Image
        Jonathan Music Producer · 7 hours, 17 minutes ago

        Wow lol. To funny Spotlyte

      • Avatar Image
        The Cvterer · 7 hours, 7 minutes ago

        i like them spot

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 7 hours, 5 minutes ago

          You just thinking about a blow job when you saw those lips tell the truth

    • Avatar Image
      The Cvterer · 6 hours, 36 minutes ago

      i just hope she dont get her gap fixed like keyshia cole did

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 6 hours, 33 minutes ago

        Her gap is sexy on her

  • JD posted an update:   11 hours, 5 minutes ago ·   updated 1 hour, 42 minutes ago · View

     photo IMG_1112_zps13b2a1a0.jpg

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 11 hours, 3 minutes ago

      LOL ANIMAL ABUSE!! LOL

    • Avatar Image
      KMonroe · 10 hours, 59 minutes ago

      Cute!

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 19 minutes ago

      That’s a ugly lil fella but he cute in that outfit in a ugly lil fella type way…..

      • Avatar Image
        Cody · 4 hours, 4 minutes ago

        Lol

    • Avatar Image
      The Cvterer · 1 hour, 42 minutes ago

      haaaaaaa!

  • JD posted an update:   11 hours, 6 minutes ago ·   updated 1 hour, 42 minutes ago · View

    SHAWTY BAD!!!

     photo IMG_1114_zpse4ec16ed.jpg

    • Avatar Image
      KMonroe · 10 hours, 59 minutes ago

      wateva!!

    • Avatar Image
      signal20pk · 5 hours, 44 minutes ago

      from the neck down maybe

      • Avatar Image
        D-Mac · 5 hours, 37 minutes ago

        I keep tellin them she dont look good to me she just red lol

        • Avatar Image
          signal20pk · 5 hours, 31 minutes ago

          she look photoshopped in the worst of ways. but her level of handsome is definitely peaking

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 5 hours, 1 minute ago

            Dam you good right around her hair you can see the photoshop who ever did it didn’t really know what they were doing the crop is messy around the hair… but they did a good job everywhere else

        • Avatar Image
          kaybee · 3 hours, 4 minutes ago

          Right.. She Ain’t All People Hype Her Up To Be!

    • Avatar Image
      joyce · 3 hours, 25 minutes ago

      IT is what it B

    • Avatar Image
      The Cvterer · 1 hour, 42 minutes ago

      she just another red bone to me

  • KMonroe likes Teresa B‘s activity   4 hours, 12 minutes ago · View

  • KMonroe posted an update:   10 hours, 52 minutes ago ·   updated 7 hours, 6 minutes ago · View

    So rumor on the net is Zulay Henao will be playing Vanessa Del Rio in a feature film about ms Rio.

    zulay heno photo: Zulay Henao Zulay-Henao-6_zpsc2cd267c.jpg
    vanessa del rio photo: Vanessa Del Rio 10875-Expressive-Blue-Business-Man-.jpg

    • Avatar Image
      The Cvterer · 9 hours, 6 minutes ago

      she’s pretty i hope it works out

    • Avatar Image
      cynaamonjLTL · 8 hours, 49 minutes ago

      I HAVE NEVER HEARD OF HER B/F..

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 40 minutes ago

        Ask @JD about her…hehe!!

    • Avatar Image
      XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 37 minutes ago

      I fucked a few bitches chi chi hit dey said da nigga fucked like a 40yr old drunk

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 35 minutes ago

        no he dont…

    • Avatar Image
      XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 32 minutes ago

      Dey said he was mixxin blue pills wit henny n was trying to fuck to Nikki new song pills n potion

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 31 minutes ago

        stop lying! He dont use blus pills..he uses some tea ish from the UK…lol

        • Avatar Image
          XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 27 minutes ago

          Haaaa dat nigga use a strap on

          • Avatar Image
            SPOTLYTE · 7 hours, 17 minutes ago

            Shit dat der is called safe sex like a mofo

        • Avatar Image
          SPOTLYTE · 7 hours, 23 minutes ago

          Kay he uses some tea from the UK…… What the fffffffffffffffff…….. Let me go get Kermit and ask him about this kinda Tea……

    • Avatar Image
      Destiny Jones · 7 hours, 31 minutes ago

      who is the Vanessa lady

    • Avatar Image
      XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 18 minutes ago

      Last thing dat nigga hit rite was a mpc pad

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 7 hours, 16 minutes ago

        boy you a comedian …. I cant breathe

    • Avatar Image
      XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 12 minutes ago

      Dat nigga stayed in da studio longer den he did da pussy dat y Janet left

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 7 hours, 11 minutes ago

        flagged for hitting below the belt….. be nice CoCo

        • Avatar Image
          XxxCoCo IslandxxX · 7 hours, 6 minutes ago

          If dat nigga wanna c me he kno where I b I’m on da island

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 7 hours, 6 minutes ago

      CoCo you on a roll boyyyy you must of hit one of them lines before you logged on…. But that’s none of my business
       photo images-22_zps63fb15bf.jpeg

  • KMonroe posted an update:   7 hours, 33 minutes ago · View

    Untitled #464
    Paige Denim topfarfetch.com

    Paige Denim jeansfarfetch.com

    Casadei gold shoesluisaviaroma.com

    MCM leather backpackneimanmarcus.com

    Gemstone jewelrylindelepalais.com

    ANTONINI gold earringsluisaviaroma.com

    Jennifer Fisher necklacenet-a-porter.com

    Yves Saint Laurent lipstick$42 - harrods.com
  • KMonroe posted an update:   10 hours, 6 minutes ago ·   updated 7 hours, 45 minutes ago · View

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 25 minutes ago

      This is sexy af to me. This could work on a man or a woman

      • Avatar Image
        KMonroe · 7 hours, 45 minutes ago

        Very Classy!

  • JD posted an update:   2 days, 2 hours ago ·   updated 8 hours, 21 minutes ago · View

    WHY! ????

     photo IMG_1101_zps0fca0641.jpg

    • Avatar Image
      signal20pk · 2 days, 1 hour ago

      thats uncle willy son!!!!!!!!!!!!!!!! (next friday)

    • Avatar Image
      joyce · 2 days, 1 hour ago

      Scary as puck, LMAO

    • Avatar Image
      The Cvterer · 1 day, 22 hours ago

      wow!! i want to know the same thing why!

      • Avatar Image
        joyce · 1 day, 7 hours ago

        Putrid, lmao

    • Avatar Image
      joyce · 1 day, 7 hours ago

      I gotta work on my selfie game, but this right here is hilarious, Llf…

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 1 day, 7 hours ago

      I bet that net full of crabs

    • Avatar Image
      KMonroe · 10 hours, 56 minutes ago

      I have that outfit… :D

      • Avatar Image
        cynaamonjLTL · 8 hours, 49 minutes ago

        LOL..NOOOO!

      • Avatar Image
        SPOTLYTE · 8 hours, 21 minutes ago

        We don’t believe you post a pic

  • KMonroe posted an update:   10 hours ago ·   updated 8 hours, 26 minutes ago · View

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 26 minutes ago

      Very nice

  • JD posted an update:   1 day, 17 hours ago ·   updated 8 hours, 28 minutes ago · View

     photo IESHA-MARIE-ACEOFLA-BLKDMNDS-IMPLIED-2_zps53709b3b.jpg

    • Avatar Image
      KMonroe · 10 hours, 55 minutes ago

      Im glad theres photo creds…or we would have problems!!!..lol

    • Avatar Image
      The Cvterer · 9 hours, 5 minutes ago

      nice

    • Avatar Image
      SPOTLYTE · 8 hours, 28 minutes ago

      The way she holding her mouth tho looks like her breath might be a lil tart

  • KMonroe likes queque‘s activity   10 hours, 24 minutes ago · View

  • JD wrote a new blog post: AvatarROYCE RIZZY “5am In Decatur”   10 hours, 37 minutes ago · View

  • KMonroe likes JD‘s activity   10 hours, 59 minutes ago · View

  • JD wrote a new blog post: AvatarYOU GONE GET THIS WORK!!!!!   11 hours ago · View

    ThumbnailYESTERDAY IN THE STUDIO WITH MY YOUNG BOIS “FAMOUS” ROYCE RIZZY FEAT MISHON

  • JD posted an update:   11 hours, 28 minutes ago · View

    Royce Rizzy feat. Jermaine Dupri, K Camp, Twista & Lil Scrappy – Gah Damn (Explicit)

  • JD wrote a new blog post: AvatarQ by Aston Martin Unveils Equestrian-Themed DB9 Volante   14 hours, 2 minutes ago ·   updated 11 hours, 38 minutes ago · View

    Thumbnail

    To up the ante, the British auto maker has also introduced Q by Aston Martin which is a unique personalisation service. The latest project from this bespoke arm is an exclusively designed Aston Martin DB9 Volante.

    • Avatar Image
      joyce · 11 hours, 38 minutes ago

      Nice!

  • Load More