LIVING THE LIFE: DAY 2 OF HIP HOP HONORS

12 Comments

  1. HEY JD! JUST WANT TO TY FOR THIS VID! AWESOME..I LUV SEEING U AND BOW WOW TOGETHER!
    CANT WAIT TO C THE VH1 HONORS!

  2. yo JD, this shit is hot! i cant wait tah see u shut the bytch down 4 tha HHH show. Is kris kross gon be thurr….they got tah be…i grew up listening tah them….SO SO DEF 4 LIFE….ya heard….

  3. Abdul looks like HE DOES his job … lol lol

  4. Miss Info said Bow Wow KILLED it. I would have loved to see da brat!

  5. A yo I read that tweet about the roach I would have passed out in the hotel I got a cousin from the bronx I was at my niece school I told her these damn sink bugs in this school making me wanna scream she said ” girl you complaining about stiink bugs you live in the south( they call Maryland the south I think we borderline LOL) I rather have them then the roaches you be in the park in NY and see a roach crawl next to you like “yo this my spot” LOL! She had me dying shit wasd too funny

    Off topic, anyway congrats can’t wait to see it they was just playing that song on 93.9

  6. I meant stink bugs

  7. Hey JD!!Whrs is Kris Kross why they didnt do their stuff…that would have 2 shut down the HHH 10 lololol!!

  8. Abdul know what it is! He look like he know his way around NY.

    I just moved to Cali not too long ago from NY, and the sound alone in the first 5 seconds of this episode had me missing home.
    JD you got hits, like I don’t even have to tell you that. The intro music to all your songs make my instant reaction to start dancing (I know I’m not alone). From that Bow Wow beat in this episode, to the Franchise boys in the first episode the songs take me back to a moment when the track first came out.

    We love you General!

  9. THAT SHIT IS SO FUNNY…. ABDUL DON’T EVEN KNOW WE CLOWNING HIM!!!!!

    SPOCK

  10. i wonder who else you gonna bring out JD? man so many artist you have signed to sosodef, u been in the game so long! im 30 now …. i remember me playing kriss kross in my chorus singing class, our teacher let all of us play some music once in a while, i was one of the 3 guys in the class …. and i played “JUMP” and my old teacher was bumpin to that shit! LOL

  11. i wish Kris Kross could have originally performed their songs but Bow Wow killed it.

  12. @TRAVISLTL Yeah, JD. Why didin’t Kris Kross perform their hits..that definitely would have been a surprise and str8 shut down the HHH.

Leave a Reply

Skip to toolbar